2013. augusztus 18., vasárnap

Ötödik, hatodik és hetedik díjam!

Sziasztok! Végre hazaértem, de még nem résszel jelentkezem, az legkésőbb szerdán lesz! :/ Bocsi a sok kihagyásért, de nincs időm. :/
Amúgy kaptam még három(!) díjat, aminek nagyon-nagyon örülök, és nagyon szépen köszönöm őket!

Ezt a 11 dolgot magamról nem fogom külön-külön megcsinálni, ha nem baj.
1. Inkább a telet szeretem, mint a nyarat.
2. Nagyon fázós vagyok. De tényleg. Nagyon.
3. Utálok dolgokat írni magamról.
4. Nincs kedvenc színem, a szürkét meg a kéket viszont nem szeretem.
5. Nem vagyok az az otthonülő fajta.
6. Nem vagyok oda túlságosan a lovakért.
7. Nem játszom semmilyen hangszeren.
8. Általában vizet iszom.
9. Idegesít, ha valaki nem tud helyesen írni.
10. Utálok futni.
11. Tudtommal nem vagyok allergiás semmire.

Pszichokinga kérdései:
1. Hogyan jellemeznéd magad 3 tulajdonsággal?
- Ööööö, hiperaktív, és izé... Nem tudom. xD
2. Hány blogot olvasol egyszerre?
- Csak kettőt olvasok.
3. Milyen előadók zenéit hallgatod szívesen?
- Konkrétan ilyen nincs, nagyon sok mindenkitől hallgatok zenét. De leginkább: Road, Aerosmith, KISS, Sabaton stb.
4. Szeretsz énekelni?
- Az én repedtfazék hangommal? Nem. :DD
5. Van twittered?
- Van hát!
6. Szeretsz olvasni?
- Imádok!
7. Van testvéred?
- Van egy öcsém.
8. Jó tanuló vagy?
- Ez tantárgyfüggő, de átlagban nem rossz.
9. Milyen telefonod van?
- Motorola Defy.
10. Szemüveges vagy?
- Voltam. De már pár éve nem vagyok az. Nem, nem kontaktlencse, szimplán megjavult a szemem. :P
11. Egyedül vagy társaságban érzed magad jobban.
- Utálok egyedül lenni, úgyhogy az utóbbi.

Vanessa Vancsik kérdései:
1. Ki a kedvenc színészed?
- Hmm... Sok van, de Leonardo DiCaprio örök kedvenc.
2. Milyen tanuló vagy?
- Van amiből jó, van amiből ritka szar.
3. Kedvenc filmed?
- The Great Gatsby.
4. Van valami hobbid?
- Úszás, írás...
5. Milyen idegen nyelvet/ket tanulsz?
- Nyolc évig tanultam németet, amúgy angolt, és szeptembertől spanyolt.
6. Példaképed?
- Nincs. Nem is lesz.
7. Ha olvastál már könyvet, milyet?
- Nem akarlak megbántani, de ez egy marha hülye kérdés. Rengeteg könyvet olvastam már, mindenféle stílusban.
8. Van valami, amiért rajongsz?
- One Direction?
9. Sportolsz valamit?
- Úszom.
10. Ország, ahova el akarsz jutni?
- Kivétel nélkül mindenhova!
11. Kedvenc étel?
- Nagyon sok van, de a gyrost imádom.

Bocyy kérdései:
1. Hány nyelven beszélsz?
- Három.
2. Megnézed majd a This Is Ust?
- Hogy a viharba ne?
3. Ha igen, moziban, vagy otthon.
- Még nem tudom.
4. Általában milyen színű a körmöd?
- Mindig más. Volt, hogy az összes körmöm más színű volt. :P
5. Melyik a kedvenced azon könyvek/blogok közül, amiket eddig olvastál?
- Csillagainkban a hiba, Egy gésa emlékiratai, Bomlás.
6. Melyik frizura tetszett eddig a legjobban Liamen?
- Ami most van neki.
7. Milyen extrém sportot próbálnál ki szívesen?
- Ööö, nem tudom
8. Hány napszemüveged van?
- Egy. xD
9. Cipők vagy táskák?
- Táskááák!
10. Melyik a 3 kedvenc márkád?
- Nincs kedvenc márkám.

Továbbküldeni nem fogom senkinek, mert max visszaküldeni tudnám, azt meg nem lehet (mondjuk csináltam már olyat). Szóval ja, nem megy tovább senkinek. :P

1 megjegyzés:

  1. Meg a nyolcadik díjad...:D http://theirresistible1d.blogspot.hu/2013/08/5-dij.html

    VálaszTörlés