2013. augusztus 18., vasárnap

8. díjam!

Hehe, nézzétek mit kaptam! Még egy díj! Háááá nagyon örülök, köszönöm Bocyy!
Írj magadról 11 dolgot:
Muszáj? :DD Jó...
1. A kakaó az egy jó dolog, mindennap iszom.
2. Túlságosan is őszinte vagyok.
3. Nem szeretek egyedül lenni, szeretem az embereket.
4. Néha túl sokat beszélek.
5. Rühellem a mai divatzenét (pl Avicii), falnak futok tőle.
6. Utálom a divatmajmokat, amikor egy embernek nincs saját véleménye, csak megy a divat után.
7. Szeretem a színes feltűnő dolgokat.
8. Elég spontán vagyok.
9. Ha depizek az is max félóráig tart, nem szeretek szomorkodni, hamar túlteszem magam a dolgokon.
10. Nagyon optimista vagyok, és nehéz megértenem, hogy más miért nem ilyen... Jó, ez kicsit izén hangzott. xD
11. Félek a sötétben.

Válaszok:
1. Milyen színű a telefonod?
- Fekete, de kiraktam a hátulját ilyen csillogó szarokkal.
2. Pálcikás vagy dobozos jégkrém?
- Nem szeretem a jégkrémet (sem a fagyit).
3. Milyen színű az ágyneműd?
- Most zöld.
4. Elő vagy fizetve valamilyen magazinra?
- Nem.
5. Mi a kedvenc virágod?
- Liliom.
6. Van valami a szobád falán? Pl. poszterek, képek...
- Van egy ilyen 1000 darabos kirakós, amin két fehér ló fut a vízben, meg van rajta delfin. :D Meg van pár poszter is, kb 5, csak azért nem szedem le őket, mert akkor olyan unalmas lenne a falam, sivár...
7. Hol nyaraltál idén?
- Kiskörén és Bárándpusztán.
8. Van tetoválásod?
- Nincs, anyám nem engedi.
9. Ha van, hol? Ha nincs, szeretnél?
- Szeretnék. Lesz is.
10. Voltál valamilyen fesztiválon?
- Nem.
Melyik átalakított srác tetszik a legjobban a Best Song Everben?
- Leeroy! :D

11 kérdés:
1. Félsz a sötétben?
2. Vannak olyan barátaid, akikkel a neten keresztül ismerkedtél meg?
3. Mióta írsz?
4. Ha nem vezethetnél blogot, magadnak akkor is írnál?
5. Sportolsz valamit?
6. Jellemezd magad öt szóban!
7. 10-es skálán mennyire vagy lusta?
8. Miért nézel fel Eleanorra? Mivel érdemelte ezt ki?
9. Hamar megbízol az emberekben?
10. Milyen zenét hallgatsz?
11. Milyen magas vagy?

És én most ismét olyat csinálok, amit nem szabad (hmm, de rossz vagyok. ;D Jó, csak viccelek :P), visszaküldöm annak, akitől kaptam. Mert megérdemli és másnak amúgy se tudnám. Szóval, akinek küldöm: The Irresistible!

1 megjegyzés:

  1. "Kiraktam a hátulját csillogó szarokkal". :DDDDDDDDDD
    Köszönöm drága.<3333

    VálaszTörlés