2013. augusztus 31., szombat

9. díj!

Szia mindenkiiiiii! Hihi, kaptam egy díjtat. :P Nagyon köszönöm Gigi!
1 Írj magadról 11 dolgot:
1. Szétszórt vagyok.
2. Elég spontán vagyok, mármint nagyon.
3. Utálok futni.
4. Szinte mindig ki van festve a körmöm. Jó, nem szinte. :P
5. Általában jó kedvem van. De ha nincs, az nem tart sokáig.
6. Nem tolerálom, ha valaki pesszimista. Egyszerűen nem tudom megérteni, hogy miért kell mindenben csak a rosszat látni.
7. Ritkán szoktam sorozatokat nézni. Nagyon ritkán.
8. Még mindig utálok magamról írogatni dolgokat... :DD
Öööö... Ennél többet most nem tudok, különben is, annyiszor írtam már ilyet!

2. Válaszolj 11 kérdésre!
1. Olvasod a blogom? Ha igen, véleményt kaphatok.
- Nem olvasom.
2. Mit szeretsz a 1D-ben?
- Azt most hosszú lenne leírni.
3. Mi a jelenlegi célod?
- Először is: leérettségizni. xD
5. Helyes Riley Smith?
- Nekem nem jön be.
6. Hol laksz? (ország, megye)
- Budapesten.
7. Melyik sztárra hasonlítasz leginkább?
- Szerintem egyikre se. xD Nem tudom.
8. Mi a beceneved?
- ... Nem publikus. :P
9. Kedvenc szín?
- Zöld.
10. Kedvenc gyümölcs?
- Sárgabarack.
11. Mit szeretsz a blogokban? Miért szereted őket olvasni?
- Semmit. Nem nagyon olvasok blogot, szóval...

És most megint az lesz, hogy nem megy tovább senkinek. :/ Nem tudom kinek tovább küldeni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése