2013. július 19., péntek

Hatodik fejezet/1.

Stiasztok! Na itt is van a hatodik fejezet, jobbra fordulnak a dolgok a végén, de na, nem akarok sokat elárulni! :P Amúgy most néztem meg, Bloglovin'-on 11 követője van a blognak, itt meg már 19! Köszönöm szépem! Jó, ez igazából más blogokhoz képest elég kevés, de nem baj, én örülök neki. Komikért nem fogok könyörögni, igazából nem érdekel már, ha nem írtok. Nekem az a lényeg, hogy olvassátok.

Napról napra szállt el belőlem az életkedv és vette át a helyét a kilátástalanság. Azt hiszem depressziós lettem. Szólni csak akkor szóltam, mikor muszáj volt. Persze Amy és Laurie próbáltak segíteni, de én nem engedtem, minden elől elzárkóztam. Kb. kétnaponta jöttek át, vagy együtt vagy külön, és próbáltak felvidítani. Vagy ha ketten jöttek volt olyan, amikor csak beszélgettek egymással, nem is feltétlenül velem, de itt voltak. Igaz segíteni nem tudtak, de értékeltem, hogy igyekeztek. De egyszerűen képtelen voltam felfogni mit történt aznap reggel, mikor Lucifer megszállta Harry testét. Úgy éreztem ezután már nincs kiút.
Harry minden nap felhívott, de én sosem vettem fel neki. De meglátogatni egyszer sem jött. Nem bírtam látni, mégis minden egyes gondolatom ő volt. Hihetetlenül hiányzott, mégis távol akartam tartani magam tőle. Muszáj volt, igaz ő volt a mindenem, de az ő érdekében nem tehettem mást.
Időnként Lucifer is eljött, de nem tett velem semmit, még mindig kiborultam, amikor megjelent, de kezdtem megszokni, és rájönni, semmit sem tehetek ellene és az időm egyre csak fogy.
Két hét telt el így. Hogy élőhalottként tengettem mindennapjaimat, sulin kívül főként otthon, de akadtak napok, amikor sétálgattam egyet, de egyedül. Nem kívántam senki társaságát.
Egyik nap, mikor estefelé éppen hazafelé tartottam, telefonom csörgésére lettem figyelmes. Előhalásztam a zsebemből a készüléket és megnéztem, ki hív. Rejtett szám volt, valami azonban azt súgta fel kéne vennem; így is tettem. Még csak beleszólni sem volt időm, a vonal túlsó végén megkönnyebbülten sóhajtott fel valaki.
– Na, végre! Nem is tudod, mennyire aggódtam érted! – Harry volt az. Hangjától átjárta a testemet a melegség, és egyszerre sírni támadt kedvem. Küszködtem, nehogy elsírjam magam, de a szemembe gyűlt könnyektől már alig láttam. Most jöttem csak rá, mennyire is hiányzott valójában.
– Szia – szólaltam meg alig hallhatóan.
– Otthon vagy? – kérdezte pont, mikor bezártam magam mögött az ajtót. Harry hangját hallva máris jobban éreztem magam.
– Ne gyere át! – tiltakoztam mégis. Tudtam, hogy veszélyes számára a közelemben lennie.
– De átmegyek! – jelentette ki ellenkezést nem tűrő hangon.
– Nem foglak beengedni! – most már határozottan tiltakoztam.
– Nell, kinyitod azt a kibaszott ajtót, ha odamegyek! – mondta kemény hangon, de higgadtan, majd bontotta a vonalat.
Nem volt értelme elmenekülnöm előle, inkább leültem a kanapéra és vártam.
Mikor csengettek már tejesen indulásra készen vártam, ugyanis időközben anya és Austin is hazaért, így pedig nem akartam Harryvel találkozni, sok megbeszélnivalónk volt. Bár Harry pontosan tudta, mikor mi történt velem az elmúlt két hétben, ugyanis Amy folyamatosan tájékoztatta őt.
Felálltam a kanapéról és kissé határozatlan léptekkel indultam a bejárathoz. Kinyitottam az ajtót, de egy hang sem jött ki a torkomon, azt hittem menten összesem. Helyettem azonban Harry cselekedett, és felkapva engem magához szorított. Egyszerre annyi érzelem öntött el, hogy elsírtam magam. Tehetetlenül bújtam Harryhez. Nem is értettem, hogyan voltam képes olyan hosszú időt kibírni nélküle. Talán ezért estem olyan mély depresszióba – persze ehhez Lucifer és Erzulie is bőségesen hozzájárult. De most, mintha minden egy csapásra megváltozott volna. Mintha el sem váltunk volna.
Pár perc elteltével letett, és letörölte az arcomról a könnycseppeket, majd lehajolt és gyengéden megcsókolt. Mikor újból a karjaiban tartott, szinte el is felejtettem, mi történt azon a reggelen, mióta féltem Harry közelségétől. De az érzés elmúlt, és a viszontlátás öröme fészkelte be magát a helyére.
– Menjünk el innen – mosolyogtam rá. Kimentünk és bezártam magunk mögött az ajtót.
Kint a ház előtt az ismerős motor parkolt. Harry hozott nekem is bukósisakot, és miután feladta rám, mint múltkor, felszálltunk a járműre. Nem mondta merre megyünk és én nem is kérdeztem. Nem érdekelt, csak hogy végre megint együtt legyünk!
Kicsivel később megállt a parknál. Onnantól gyalog mentünk a parkban. Kézen fogva sétálgattunk egy darabig, közben egy szót sem váltottunk, csendben élveztük egymás társaságát.
– Tudod, örülök, hogy értem jöttél – szólaltam meg végül.
– Hamarabb kellett volna... – sóhajtott fel.
Pár lépés után odahúzott egy padhoz és leültünk. Szorosan Harry mellett ültem, de úgy tűnt ez nem volt neki elég, ugyanis megfogta a két lábamat és az ölébe pakolta, mire én a vállára hatottam a fejemet.
– Sajnálom, hogy nem kerestelek meg hamarabb. Annyira sajnálom – szólalt meg fájdalmas hangon. Én erre nem tudtam, mit válaszolni, így csendben maradtam. Egyébként utólag örültem, hogy Amy beavatta Harryt a dolgokba, így legalább nem kellet magyarázkodnom neki.
Nem sokkal később mindketten megtörtünk és hosszú ideig be nem állt a szánk. Nem az utóbbi hetekről beszéltünk, inkább mindenről, ami az eszünkbe jutott, közben rengeteget nevettünk. Úgy éreztem magam, mint akit kicseréltek. Szinte minden rosszat elfelejtettem, és csak mi léteztünk.
– El sem hiszed, milyen elviselhetetlen volt ez a két hét nélküled!
– Talán nekem rosszabb volt... – nevettem fel.
– De tényleg. Mindennél jobban szeretlek, baby!
– Én is, Harry – néztem fel rá, de ő szinte azonnal lerohant a csókjával. A művelet egyre erőszakosabb lett, kezemmel a haját túrtam, ő a combomat markolta. Kis idő múlva felállt és elkezdett a motor felé húzni, felpattantunk rá és egyenesen a házához hajtott. Miután leszálltunk a motorról szinte azonnal megint csókcsatába kezdtünk, és így mentünk fel egészen a szobájáig. Onnantól már nem volt megállás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése