2013. szeptember 7., szombat

10. Díjam!

Na, nézzétek mit kaptam! :D Háhá, egy díj ismét, ami már a tizedik, milyen szép kerek szám. Köszönöm Haley!
Szabályok:
11 dolog rólam
11 válasz
11 kérdés
11 bloggernek tovább küldöm

11 dolog rólam: Hm, ezt most kihagyom, már rengetegszer írtam magamról, nem is tudnék többet. :P

11 válasz:
1. Milyen nyelven tanulsz, illetve tudsz?
- Angolul elég jól tudok, régebben sokáig tanultam németet, de kb minden elfelejtettem. :DD Most angolt meg spanyolt tanulok amúgy.
2.Kedvenc szín:
- Zöld.
3. Tudsz főzni valamit anélkül, hogy leégeted a konyhát, és te sem szenvedsz komolyabb sérülést?
- :DD Igen, tudok.
4. Hanyadikba mész?
- 11.-es vagyok.
5. Milyen telefonod van?
- Motorola Defy
6. Álom munkahely?
- Nem nagyon van ilyen.
7. Mivel szeretnél foglalkozni a jövőben?
- Rengeteg elképzelésem van, nem tudom mi lesz még.
8. Kedvenc szám (zene)?
- Def Leppard - Rocket, de millió meg egy szám van még ezen kívül, amiért odavagyok.
9. Mi a hobbid?
- Úszás, írás.
10. Sportolsz?
- Igen.
11. Ha sportolsz, mit sportolsz, és milyen gyakran?
- Úszom, hetente kétszer.

És kérdést sem fogok írni, mert nem tudom kinek tovább küldeni. Bocsi.
Amúgy a kövi rész hamarosan jön! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése