2013. április 6., szombat

Díj

Sziasztok, drágáim, még nem új résszel jelentkezem, hanem kaptam egy díjat, aminek nagyon-nagyon örülök!
Nagyon szépen köszönöm, CrazyGirl!

1. Írj magadról 11 dolgot:
  1. Nagyon szerencsétlen vagyok. Esek, kelek, rombolok. :D
  2. Elég individualista vagyok, de nem minden tekintetben, mert nyugodt és racionalista nem vagyok.
  3. Utálom, ha valaki úgy ítél el egy másik embert, hogy közben nem is ismeri. Semmi joga hozzá.
  4. Ha valamibe belekezdek, akkor azt mindenáron be is fejezem.
  5. Rocker vagyok.
  6. Mindig mindent az utolsó pillanatra hagyok.
  7. Nem szeretem azokat az embereket, akiknek nincs saját véleményük, mindent divatból csinálnak.
  8. Tetszik az ombre haj, de kb minden második embernek olyan van, ezért nem akarok.
  9. Szeretem, ha nekem van igazam.
  10. Már lassan tizenkét éve úszom.
  11. Sosem tudtam jellemezni magam, nekem nem megy. xD De internet bácsi szerint ilyen vagyok.
2. Válaszolj 11 kérdésre:

1. Szeretnél egyszer tetkót? Ha igen, milyet?
 - Szeretnék, szöveget, de nem mondom meg mit. :P
2. Milyen telód van?
 - Motorola Defy
3. Jelenlegi kedvenc zenéd?
4. Szobád színe?
 - Csokibarna.
5. Hiszel a véletlenekben?
 - Nem. Nem tudom.
6. Kedvenc idézet?
 - "Amíg nem ismersz, ne mondj semmit rólam,
    Hogy honnan jöttem, hogy merre tartok én,
    Úgyis hazugság lesz minden egyes szóban,
    Mert aki nem ismer, az nem is lát belém."
7. Kiben bízol meg a legjobban?
 - Két legjobb barátnőmben.
8. Kedvenc színed?
 - Lila.
9. Miért kezdtél el blogolni?
 - Unatkoztam.
10. Kedvenc színész/színésznő énekes/énekesnő?
 - Kocsis Dénes, Candice Accola, Avril Lavigne.
11. Kedvenc film/sorozat?
 - Gossip Girl, The Vampire Diaries, Szerelmünk lapjai, Sweeney Todd.

3. Írj 11 kérdést:
  1. Sportolsz valamit?
  2. Mikor kezdtél el blogot írni? Mi inspirált?
  3. Hiszel a sorsban?
  4. Melyik a kedvenc könyved?
  5. Naivnak tartod magad?
  6. Szerinted mi a legfontosabb emberi érték?
  7. Hiszed, hogy az álmaid egyszer valóra válnak?
  8. Szerinted jó emberismerő vagy?
  9. Milyen stílusú zenéket szoktál hallgatni?
  10. Kedvenc évszakod? És miért?
  11. Mi leszel, ha nagy leszel? :DD
4. Küldd el 11 embernek:

Kevés blogot olvasok, szóval csak három embernek küldöm tovább:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése