2013. május 7., kedd

Harmadik fejezet/6.

Mikor Harry teljesen eltűnt már a láthatárról, akkor volt csak erőm, hogy megforduljak és bemenjek a lakásba.
Azért indultam el otthonról, hogy kitisztítsam a fejem, erre mi történt? Még inkább összezavarodtam, csak most egészen más miatt. Az álpasim, akivel közeli barátokká váltunk csupán egy hét leforgása alatt, most bevallotta, hogy vonzódik hozzám; amit egyelőre még nem tudtam hová tenni.
Beléptem a házba és bezártam magam mögött az ajtót. Furcsa érzés fogott el az előszobában állva. Eszembe jutott, hogy Lucifer szinte mindig itt jelent meg, s a tudat nyugtalanított, még ha biztosra vettem is, hogy most nem lehet itt, hiszen eddig mindig éjszaka "támadt", mikor a család többi tagja már aludt, vagy éppen valami elhagyatott utcán, ahol senkinek sem tűnt fel. De mi van, ha taktikát váltott? Ha már fényes nappal is mutatkozik? Próbáltam elhesegetni  a gondolataimat, amik nem meglepő módon Lucifer köré terelődtek.
Levettem a cipőmet és bementem a nappaliba, Austin éppen a DVD-k közt kutakodott. Levágtam magam az egyik kanapéra  a tévével szemben.
– Mit nézünk? – tettem fel a kérdést. Talán egy film – még ha nem is hosszú időre – el tudja feledtetni velem a frusztráló gondolataimat.
– A Viharszigetet keresem – válaszolta, hátra sem nézve, még mindig a filmek között keresgélt. Válaszára elhúztam a számat.
– Nem választhatok én? – ajánlottam fel, de magam is tudtam, hogy feleslegesen. Austinnal soha nem tudtunk megegyezni ilyen téren.
– Nem – vágta rá nemes egyszerűséggel.
– Na, légyszi! – Úgy döntöttem, akkor kihisztizem, hogy én választhassak.
– Semmi kedvem valami nyálas, romantikus és végtelenül unalmas marhaságot nézni.
– Hé! – képedtem el. Marhaság? – Nem értem mi bajod a romantikus filmekkel – értetlenkedtem.
– Bleeee – imitált hányást hátrafordulva.
– Eredet? – fordult hátra kis keresgélés után.
– Legyen – adtam végül meg magam.
Austin berakta a lejátszóba  a DVD–t és leült mellém a kanapéra.
A film vége felé anyám baktatott le az emeletről.
– Gyerekek, most elmegyek, csak késő délután fogok tudni hazajönni – haladt el mellettünk.
– Hová mész? – érdeklődött Austin, tekintetét el nem szakítva a tévé képernyőjétől.
– Majd rendeljetek valami ebédre – mondta anyám meg sem hallva testvérem kérdését
 – Oké...
– Legyetek jók! – vetette még oda, majd hallottam csapódni a bejárati ajtót.
– Milyen pizzát rendeljek? – nyitottam be Austin szobájába, telefonnal a kezemben.
– Hawaii-t.
– Oké – nyugtáztam és a nappali felé indultam, miközben tárcsáztam a pizzériát, hogy megrendeljem az ebédünket.
Úgy fél óra múlva csengettek is én pedig rohantam ajtót nyitni. Már rettentően éhes voltam, ráadásul a pizza az egyik kedvenc ételem, ezért már alig bírtam magammal. A pénzzel a kezemben kitártam az ajtót, de meglepetésemre nem az volt, akire számítottam. Harry állt az ajtóban hatalmas vigyorral az arcán és egy pizzásdobozt tartva egyik kezében.
– Felcsaptál kifutófiúnak? – vigyorogtam rá.
– Egyszerre értünk ide a futárral és kifizettem – mutatott a kezében tartott lapos papírdobozra. – Így sajnos engem is meg kell hívnotok ebédre – vonta meg a vállát.
– Attól tartok én is – mosolyogtam. Szélesebbre tártam az ajtót és kicsit félre álltam az útból, hogy be tudjon jönni a házba.
Mikor elhaladt mellettem kicsit lehajolt és puszit nyomott az arcomra, majd haladt tovább. Én meg magamban vigyorogva csuktam be a bejárati ajtót.
– Austin, kaja! – kiáltottam el magam a nappaliba beérve, és már hallottam is a lábai dobogását az emeleten.
– És van egy vendégünk – közöltem vele mikor már a lépcsőn rohant le
– Harry. Király! – ért oda mellénk. Úgy tűnik ő is megkedvelte a göndörkét, akárcsak anyám, Amy, Dean... Na jó, Harryt mindenki szereti?
– Az ott a... – kezdte Harry kikerekedett szemekkel a dohányzóasztal felé mutatva.
– Bizony ám! – szakította félbe kisöcsém büszkén bólogatva.
Harry a kezembe nyomta a pizzát és gyors léptekkel ment a dohányzóasztalhoz, hogy kezébe vehesse a videojátékot, és áhítattal tanulmányozta a tokot. Gyermekded lélek. Austin  követte Harryt és a kezéből kivéve a játékot indult is a tévéhez, hogy betehesse.
– Most komolyan? – néztem rájuk hitetlenül. Harry már a kanapén ülve az egyik joystickkal a kezében nézett rám hatalmas bociszemekkel.
– Akkor egyedül kell ennem – jelentettem ki lemondóan és megfordultam, hogy bemenjek a konyhába. A srácok már annyira belemerültek a játékba, hogy azt hiszem, meg sem hallották, hogy mondtam valamit.
Letettem a pizzát a konyhapultra és felnyitottam a  doboz tetejét. Mennyei illatok szálltak fel gőzzel keveredve a dobozból, mélyen belélegeztem és örömmel nyugtáztam, hogy mind az enyém.
– Nell, nekünk is hozz a pizzából! – hallottam meg öcsém kiabálását, mire lehervadt az önelégült vigyor az arcomról. Nem volt valami felemelő érzés volt, hogy a srácoknak is csak azért jutottam eszébe, hogy megetessem őket.
– Oké – válaszoltam sóhajtva. – Pedig most megérdemelnétek, hogy ne kapjatok.
– Nem lehetsz ilyen gonosz. Tudom, hogy szeretsz, és nem tennél velem ilyet. – Hallottam meg Harry hangját, mire elmosolyodtam.
– Nem tennék, mi? – Nem akartam gonosz lenni, úgyhogy a pizzával együtt visszabaktattam a nappaliba, és helyet foglaltam a kanapén a két fiú között.
Megettem a pizza rám eső részét, majd nem tudtam mit tenni, néztem, ahogy játszanak. Bár ez a tevékenység nem bizonyult túl érdekesnek, gondoltam csak befejezik valamikor...

8 megjegyzés:

  1. :) kiváncsi vagyok mikor jönnek össze.. *-* :)

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Nagyon jó ez a blog!!!A kedvenceim között van :D A történet nagyon érdekes,kiváncsi vagyok a folytatásra!!!
    Nekem is van blogom,de sajna senki sem olvassa...Nem tudom,hogy folytassam-e...Elolvasnád légyszi? És ha tetszik,segítenél olvasókat szerezni?
    http://www.blogger.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaa!
      Nagyon szépen köszönööööm. :D
      Persze, de akkor egy rendes linket légyszíves.

      Törlés
  3. ez most laza resz lett, de nem lett rossz :) Hary kis arcra puszija cuki volt :$ hmm most en is ehes lettem :D bar nalunk a futar fiu nem a Harry... sot ogazabol em is szoktunk rendelni csak neha... namindegy :DD siess xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia.
      Hát nálunk sem Harry, pedig meg tudnám szokni, ha ő lenne... :DD Többet rendelnénk pizzát, azt hiszem. :P

      Törlés
  4. Jóóóóó lett mint mindig! Szeretem ezt a blogot! Kövit gyorsan! :)))))

    VálaszTörlés