2013. június 25., kedd

Még két Díj!

Na sziasztok, lánykák! Amint látjátok végre jó a gépem (hurrá) éss még nem fejezettel jövök (de az is lesz hamarosan), hanem kaptak KÉT díjat is! Aminek nagyon-nagyon örülök! :DD Az egyiket eszti whitetól, a másikat pedig Bocyytól. Nagyon szépen köszönöm mindkettőt. Viszont egybe fogom kirakni őket.


1. Mondj magadról 11 dolgot:
    1, Most megyek 11-be.
    2, Sosem tudok írni magamról dolgokat.
    3, Borzalmasan szánalmasnak tartom a mai tizenéveseket (legalábbis a legnagyobb részüket).
    4, Csoki, zene és írás nélkül nem tudnék élni.
    5, Nagyon független vagyok, nem tűröm, hogy megmondják mit csináljak.
    6, Önbizalmam szerintem van elég. :P Bár ez nem mindig igaz....
    7, Mindig is szerettem volna jól rajzolni, de rá kellett jönnöm, hogy ez nekem nem megy. Még egy pálcika embert is siralmasan tudok lerajzolni... de tényleg! xD
    8, Nem hiszem, hogy jól tudnék írni, ezért általában amikor nem írtok komit mindig olyan gondolatok keringenek a fejemben, hogy vagy nem olvastátok, vagy olyan rémes lett, hogy inkább nem is fűztök hozzá semmit. xD
    9, Túlságosan is őszinte vagyok.
  10, Kezd nagyon elegem lenni a directionerekből...
  11, Hihetetlenül édesszájú vagyok. Na meg amúgy is rengeteget eszem.

2. Válaszolj a kérdésekre:
Szereted a One Directiont? Miért (igen vagy nem)?
- Igeeeen. És hogy miért az meg nagyon hosszú lenne, meg nálam ez összetett szóval legyen annyi elég, hogy szeretem őket. :P
Miért döntöttél az írás mellett?
- Így tudom kifejezni magam. Meg írás nélkül élni sem tudnék! Kell, mint drogosnak  drog.
Minek a hatására kezdtél bele egy ilyen történetbe?
- Ez most fura lesz, de megálmodtam.
Milyennek gondolod magad?
- Milyennek is? :DD Nem tudom.
Mi a legnagyobb célod az életben?
- Hogy sikeres írónő lehessek (nem csak Magyarországon).
Jó emberismerő vagy?
- Nagyon jó!
Van úgy, hogy elítélsz embereket?
- Nem szoktam senkit sem elítélni... legalábbis nem szívesen.
Csalódtál már közeli barátodban?
- Hatalmasat.
Szoktál olvasni? Ha igen, melyik könyv a kedvenced?
- Nincs olyan időszak, hogy épp ne olvasnék semmit. Kedvencem pedig a Csillagainkban a hiba.
Milyen történeteket szeretsz jobban? Szomorú vagy vidám?
- Ez változó inkább a vidámakat, de ha szomorú az sem baj, ha szép történet. Bár szerintem úgy a jó, ha egy történet ilyen is, olyan is. Mármint lehet alapvetően szomorú hangvételű egy történet, de ha végig olyan az nagyon nyomasztó. Ha meg végig happy minden, meg mézesmázos-minden-a-legjobban-alakul abba is kell valami ami megtöri az egy egyhangúságot.
Kiről mintázod a szereplőidet? Vagy minden tettük, minden cselekményük kitalált?
- A legtöbb szereplőben van valamilyen tulajdonság, amit ismerőseimről mintáztam, de nem egy egész szereplő és minden cselekedete, hanem csak néhány tulajdonsága. Viszont van olyan is, aki teljes egészében kitalált.

Ha tehetnéd hova utaznál el azonnal?
- Ausztráliába.
Kávé vagy tea?
- Kávé.
Kedvenc One Direction szám?
- Hmmm... nehéz kérdés... Rock me.
Melyik az a szó, amit a legtöbbször használsz?
- Félelmetesen sok mondatomat kezdem az "amúgy"-gyal.
Mi az álommunkád?
- Iró, vagy belsőépítész.
Kedvenc könyv, film és sorozat?
- Csillagainkban a hiba, The Great Gatsy és Gossip Girl.
Van háziállatod?
- Van egy kutyám, kicsit defektes, de imádom. :DD
Miért kezdted el írni a blogodat?
- Megfogalmazódott bennem (vagy inkább megálmodtam) a történet, és úgy éreztem muszáj megosztanom ezt másokkal is. Na meg kíváncsi voltam mások véleményére.

Most az e rész jönne, hogy én írok kérdéseket, és elküldöm más bloggereknek, de mivel max visszaküldeni tudnám, azt pedig nem lehet, ez így most kimarad. Hupsz.

Amúgy nem tudom hallottátok-e már, hogy a Googel Reader meg fog szűnni. Ez valami olyasmit jelent, hogy a blogokat nem tudsz követni és nem fogod látni, hogy melyik blogon van új rész. Ez nem azt jelenti, hogy minden egyes blogot végig kell nézned, hogy van-e friss, mert van egy Bloglovin' nevezetű valami, aminek a segítségével tudod követni a blogokat, amelyikeket szeretnéd. Csak nem a blogger fiókodban, hanem Bloglovin'-on fogod látni, hol van új rész.

Egyelőre én még nem tudok regisztrálni bloglovinra, de rajta vagyok az ügyön! :DD

Amúgy új rész majd holnap lesz, de lehet kedves leszek és még ma éjszaka felrakom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése