2013. október 9., szerda

11. díjam!

Sziasztok! :D Milyen régen jelentkeztem már! :o Nincs időm, sajnálom. Új rész holnap lesz, egy hosszú-hosszú rész! Most viszont azért vagyok itt, mert kaptam egy díjat! Hihi, nagyon szépen köszönöm a The Secrets Never Stay Secrets íróinak! :D Nagyon örülök neki!


1. Írj 11 dolgot magadról
2.Válaszolj a 11 kérdésre
3. Írj 11 kérdést
4. Küldd tovább 11 blognak

1. Kismilliószor írtam már magamról 11 dolgot itt a blogon, nem tudnék többet.

2.
1. Miért döntötték úgy, hogy írni kezdesz?
- Már nagyon-nagyon régóta írok, néhány történetből pedig azért lett blog, mert meg akartam osztani másokkal is, kíváncsi voltam a véleményekre.
2. Mivel töltöd a szabadidődet?
- Szabadidőm az kb nincs is, de olvasok, vagy általában a barátaimmal mászkálok mindenfelé.
3. Van kedvenc hírességed, akivel nagyjából azonosulni tudsz?
- Nincs. Van. Nem tudom. :DD Talán Avril Lavigne.
4. Melyik a kedvenc Haribo gumicukrod?
- Gumimaci? :D
5. Először címet adsz egy blognak, vagy először megálmodod a történetet:
- Sosem tudok címet adni semminek. A mostani blogomnak sincs igazán címe, azt is csak úgy kitaláltam, mert kellett valami. :D
6. Van háziállatod?
- Van. Egy kuytusom.
7. Melyik az a film, amit egymás után többször is megnéznél?
- Nincs olyan film, amit képes lennék többször megnézni egymást után, bármennyire is nagy kedvencem. Hamar megunom a dolgokat, szóval nem bírnám megint végignézni.
8. Az iskolában milyennek tartanak a külső emberek?
- Azt én nem tudom, és mivel 1500 fős a suli, alig az egytizedét ha ismerem, vagy láttam már. :DD
9. Más blogokat olvasol?
- Egyet. Nem szoktam amúgy blogokat olvasni, időm sincs rá.
10. Ha megváltoztatnád a nevedet, mi lenne az új neved?
- Nem változtatnám meg.
11. Mi a legszebb a városodban?
- Fogalmam sincs. Talán a vár, vagy a Citadella.

3./4. Nem tudnám kinek továbbküldeni, bocsi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése